prvé sedenie
Pozvánka na prvé sedenie prípravného výboru:
Spolužiaci, spolužiačky.
Naša trieda III.A, máme každý prvý utorok v mesiaci v Čárde na Timonovej ulici „mini matur stretko“. Jasne nie všetci, tak 6-8. V januári 2013 sme si povedali, že sa nezídeme. Pár kľúčových spolužiakov bolo mimo. Vo februári 2013 sa teda zídeme (za 3 dni) v utorok 5.2.2012.
POZÝVAM na spoločné stretnutie ORGANIZÁTOROV maturitného stretnutia po 50 rokoch do Čárdy na 17:00. Veci urýchlime, povieme si priamo, e-mailami je to predsa len zdĺhavejšie. (E-mailami som konzultoval s viacerými našimi ; súhlasia. (My sme demokrati a rozhodujeme referendom !!!)) :
Tento mail posielam pre 5x organizačný výbor:
- A: všetkým ktorí máme e-mailovú adresu.
- B: Oľge Orémusovej Rajczyovej. Píšeme si , sme v kontakte. (Oli, keď myslíš pozvi za „B“ ešte hocikoho).
- C: Viere Sotákovej Rajczyovej (švagriná s Oľgou). Sme v kontakte.
- Marike Riesovej Dankove (stretli sme sa, nepoznali sme sa, dala mi 50 fotografií, už na tom pracujem).Aktívny človek .
- Gabriele Ursínyovej Vargovej do B.Bystrice, zrejme iba na vedomie, poslala veľa fotiek a napísala príspevok.
- D: Ottovi Lukáčovi . Dostáva e-maily, ale či ich číta neviem.
- Dušanovi Šimkovi do Švajcu, na vedomie. (Dušan, s kým si ešte z Košičanmi v styku, napíš. Neviem či niekto za „D“ niekto príde).
- E: Ivanovi Seidlovi, do Švajcu, na vedomie.
- Eve Koubekovej Holečkovej do Blavy na vedomie.
- (Delegujem na vlastnú päsť spolužiakov, aby vôbec niekto za E bol).
- Helenu Hercegovú Dankovú , napísali sme za 2 maily, žila dlho v Rakúsku, teraz žije cca 3 týždne v Košiciach.
Pošlem aj všetkým SMS aby si prečítali tento mail.
Aby sme boli všetci v obraze, dal som na web doterajšiu vzájomnú korešpondenciu, resp. oproti webu. Ťuknite si SEM. Alebo aj takto: cesta je : http://www.matur63.sk/po-50-rokoch/priprava/kedy-kde-ako
Ťuknite si do toho, naozaj prečítajte všetko, ušetríme čas debatou „od Adama“. Súčasne budeme vedieť vzájomné východiskové stanoviská.
Témy a stav :
- Všetci spolu, alebo každý zvlášt ? Zatiaľ je nálada 75% spolu, 25% zvlášť. Argument proti : ledva sme sa poznali za starých čias, tak max. na ksicht. Teraz po 50 rokoch sa budeme poznať mimo vlastnú triedu, tak na 10%. Nebude to stretnutie, ale zoznamovací večierok. Argument za : viacerí sme chodili spolu už v základnej škole a potom počas stredoškolských dní, sme boli viackrát pomiešaní, poprekladaní. Takže poniektorí sme chodili rok, dva spolu, rok dva zvlášť. Môj odhad, bude to asi spolu.
- Ak zvlášť: ďalej to nečítajte. Ak spolu:
- Kedy : Termín už dojednal Ivan s riaditeľom školy. Poslal aj pozvánku na všetky mailove adresy, aj keď o nej píše ako o návrhu. Dostávam ako admin webu odpovede, že OK. Zo zahraničia, že si rezervujú letenky atď. Takže v termíne už veľa nerozhodneme. Nakoniec termín piatok 14. júna je objektívne celkom dobrý, bude vyhovovať veľkej väčšine.
- Kde : Najprv si musíme spočítať koľko nás bude? 50? 60? 80? Dosť nejasný stav. Každá reštika bude chcieť vedieť počet ľudí. V Košiciach je 99 možností. Nechajme na debatu. (Skromne poznamenávam, že by bolo šikovné keby podnik mal prístup k Internetu, keby mal WiFi, keby mal veľkú obrazovku, (mávajú na sledovanie hokeja, olympiády) dali by sa premietnuť tie obrázky ktoré sú teraz na webe (a budú ďalšie) aj pre tých ktorí nemajú doma prístup na web. 90% spolužiakov. Bolo by to zaujímavé aj stmeľujúce. Samozrejme nemusí byť.
- Proviant : Keď budem od 15:00 cca do 24:00, tak jedna večera je nutná. Či bude porciované, alebo švédske stoly, necháme na 5x organizačný výbor.
- Cena: Predpokladám, že by malo byť cca do 20-25€. Takúto sumu si snáď môže dovoliť každý. Tu by som vysvetliť nedorozumenie, Ivan písal o 150€ ale myslel, že by prispel do spoločného fondu takouto sumou, z ktorej by sa pokryli náklady aj pre prípadných „nízkorozpočtových“ spolužiakov. Teda, nie 150 na hlavu.
Ešte spresním kde sa III. A stretávame :
- Reštaurácia Čárda, Timonova ul. 7/773. Ťuknite si SEM. Google to vám ukáže na mape.
- Je to pri malej scéne divadla Thálie. Oproti Vojenskej nemocnici.
- Sme na prvom poschodí.
TAKŽE, POZÝVAM 5xORGANIZAČNÝ VÝBOL NA UTOROK 5.2.2013 NA 17:00 HOD. DO REŠTAURÁCIE ČÁRDA NA TIMONOVU 7.
Ak máte fotky , DONESTE.
GK
VÝSLEDOK STRETNUTIA 5.2.2013:
- Definovali sme organizačný výbor piatich tried.
- A: Marián Németh, Stanka Nagyová –Bohdanová (akurát mimo KE)
- B: Oľga Oremusová –Rajczyová
- C: Marika Danková –Riesová, Erika Uchytilová – Rišková, Viera Sotáková –Rajczyová (práve chorá)
- D: Otto Lukáč
- E: Halena Danková – Hercegová
Samozrejme, každý môže prispieť myšlienkou, nápadom, každý môže priložiť „ruku k dielu“ (aj Bratislava, Bystrica, Švajčiarsko, Švédsko, Kanada).
Ale z princípu výbor budeme chváliť aj haniť, keď sa to podarí alebo podarí (inej možnosti niet!)
DOHODLI SME :
TERMÍN : Maturitné stretnutie po 50 rokoch piatich tried bude : v piatok 14. júna 2013 o 15:00 hod. v škole. Poverili sme Mariku Dankovú a Eriku Uchytilovú aby sa kontaktovali s riaditeľom školy. Jednak potvrdia termín, ako aj získajú adresy žijúcich učiteľov, ktorých by sme mohli pozvať.
MIESTO : Hotelová akadémia, Južná trieda 10, cca od 18:00 hod. (Ťuknite si Googla, vo funkcii „mapy“ a napíšte ulicu a názov). Poverili sme Mariana Németha aby sa kontaktoval s riaditeľom akadémie. Jednak dojednal termín, obzrie priestory, dojedná catering, cenu, a všetko potrebné.
- Ďalšie úlohy : Pre organizačné výbory jednotlivých tried: Budeme potrebovať presné, záväzné počty účastníkov. K tomu zas, budete potrebovať kontakty na spolužiakov. Adresy, telefóny, mailové adresy. Môžete čerpať a dopĺňať údaje na tejto stránke.
- Rozdebatovali sme témy :
- Spolu alebo zvlášť : Naďalej zostali rôzne názory ale voľbou Akadémie sme sa výrazne priblížili k verzii SPOLU.
- Program v škole : Debatovali sme o vhodnosti aperitívu v škole (kto to donesie?, kto to rozleje?, bude dosť pohárikov?, kto to umyje?) Debatovali sme o vhodnosti umiestnenia prezentácie J. Sopka a čítania z knihy D. Šimka v škole. (Určite to bude každého zaujímať?, musí si to každý povinne vypočuť ?, koľko času to zaberie?). Necháme na ďalšiu debatu, na ďalšie sedenie prípravného výboru 5 tried.
- Cena cateringu : Nemala by presiahnuť 20-25€ na osobu. Predpoklad je, že by sa to malo bez problémov zmestiť. Informáciu podá Marián Németh.
- Sociálny fond: Ako informovala Olinka, v ich triede to je. V ostatných triedach to môže byť tiež. Totiž, že môžeme mať pár „nízkorozpočtový“ spolužiakov pre ktorých aj uvedená sumu by mohla byť neprijateľná. Aj kvôli nim aj k vôli sebe, chceme sa s nimi stretnúť, bez rozdielu v cateringu. Pre nich by sa vytvoril sociálny fond z dobrovoľného sponzoringu. Budeme to držať v anonymite, jednotliví triedni organizátori to nahlásia. Sponzori sa už prihlásili.
- Pozvánky : Ľuda Horbajová – Homindová sa pokúsi zabezpečiť grafický návrh aj tlač pozvánky v tlačiarni. Cenu rozpočítame na všetkých. Poštovné a rozosielanie bude starosť a finančný náklad jednotlivých tried. Je možné vybrať k cene cateringu napr. plus 1€.
- Toľko sme stihli prejednať.
DOJEDNANÉ 8.2.2013 :
Marián Németh (spolu so mnou GK) sme v piatok 8.2.2013 navštívili Hotelovú akadémie. Obzreli sme si všetko a dojednali:
- Termín 14. Júna 2013 (18:00) je rezervovaný.
- Catering (s obsluhou): môže byť 1x aperitív , 1x porciovaná strava (večera), plus teplý plus studený švédsky stôl v cca polovičnom množstve účastníkov v cene 20€ / na osobu.. Pokiaľ by sme požadovali plus bar s vínom, resp. alkoholom, (v dohodnutom sortimente a množstve) je možné za plus 5€, teda spolu 25€. Je možné doniesť si aj vlastné víno, alkohol.
- Priestory v Hotelovej akadémii sú rozsiahle s možnosťou variácií a použitia ďaľších salónikov (v cene). Rozloženie stolov by mohlo byť do tvaru „U“. V čele by bol riaditeľ školy (pozvime ho), žijúci učitelia (pozvime všetkých, vyfinancujeme zo sociálneho fondu). V dvoch radoch by sme sedeli 5 triedy vedľa seba. Napr. tak ako onehdy v „Schalkházi“, pozrite fotky. Po stranách v tej istej sále by mohli byť rozložené ďalšie stoly a stolička, kde by sa mohli vytvoriť debatné skupinky. Takto by to mohlo byť aj spolu aj zvlášť. Sú k dispozícii aj ďalšie separé salóniky.
- V priľahlom foyer (foajé), hneď za veľkou miestnosťou, bez deliacej sklenej steny je audiovizuálna technika (je nutné vyskúšať, bude staršia), je tam možnosť postaviť ďalšie stoličky (cca 50) a tu realizovať čítanie zo Šimkovej knihy a to bez časového limitu, tak isto realizovať Sopkovú prezentáciu, tak isto bez časového limitu. Prípadne hocikto ďalší, kto sa prihlási so zaujíma príspevkom, bude sa môcť realizovať v týchto priestoroch. A bude to fakultatívne. Kto má záujem si prisadne, kto nie pôjde k baru. Rovnako by tu mohlo byť premietanie tých cca 150 fotiek ktoré máme teraz na webe. Alebo by mohla byť pustená nejaká reprodukovaná hudba.
- Uzávierka záväzných prihlášok môže byť oproti termínu v Ivanovom návrhu pozvánky výrazne posunutá. Stačí to mať jasné k 1. máju 2013. (Ale nespime na vavrínoch, starajme sa, čiňme sa.)
- Šéf požaduje 200€ zálohu (nie na jednu triedu, ale za všetky spolu), tiež k 1.máju. Ale nemusíme to komplikovať. Zatiahneme to z vybratého stravného za „A“ triedu a potom to vyrovnáme.
Zatiaľ všetko !
Najbližšie stretnutie 5x organizačného výboru 5. marca 2013 o 17:00 v Čárde, ako minule.
GK