druhé sedenie

Pozvánka na druhé sedenie prípravného výboru:


V utorok 5.marca 2013 o 17:00 hod. stretnutie „Organizačného výboru“ MATUR. STRET. PO 50 ROKOCH.

Túto informáciu posielam na všetky mailove adresy ktoré mám, (z cca tridsiatich pre cca piatich / triedu x 5 tried  cca 25 adries), pretože mám pocit, že niektoré triedy majú slabšie zastúpenie. Takže príďte všetci, ktorí toto čítate a môžete, budeme rozhodovať vo väčšom kolektíve, bude to viac kompetentné.

Minulý mesiac sme dohodli dátum a miesto. Piatok 14.júna 2013 v Hotelovej akadémii, Južná trieda 10. Okrem toho sme poverili Mariána Németha (A) na kontaktovanie v Hotelovej akadémii a Máriu Riesovú Dankovú (C) a Eriku Uchytilovú Riškovú (C) na kontakt s riaditeľom školy. Porozprávajú nám ako to dopadlo.

Tentoraz môžeme dohodnúť : Program v škole, program v reštaurácii, catering (proviant), cenu, sociálny fond (ak), grafický návrh pozvánky a tlač pozvánky (ak). (...adresy, adresy...)

 

Stretávame sa v reštaurácii ČÁRDA, Timonova ul. 7/773 na 1. poschodí. Je to oproti Vojenskej nemocnici, pri malej scéne divadla Thália. Ťuknite si do „maps.google“, do riadku napíšte Timonova 7, Košice, ukáže vám aj mapku aj fotku budovy.

 

Výsledok stretnutia 5.3.2013

  • Organizačný výbor 5 tried sme na návrh Olgy Rajczyoovej doplnili o dvoch spolužiakov z B:

A: Marián Németh, Stanka Bohdanová –Nagyová

B: Oľga Oremusová –Rajczyová , Viera Běhalová – Vassayová, Lívia Kuzmová – Podhájecká

C: Marika Danková –Riesová, Erika Uchytilová – Rišková, Viera Sotáková –Rajczyová (práve chorá)

D: Otto Lukáč

E: Halena Danková – Hercegová

  • Aj keď, budem aj naďalej pozývať všetkých spolužiakov ktorí čítajú informačný mail resp. majú prístup na NET. Čím viac ľudí, tým väčšie rozhodovacie kompetencie, tým viac myšlienok, nápadov atď.
  • Informácie o jednaní :
    • MariánN : O jednaní v Hotelovej akadémii. (Už bolo vložené na tento web, v časti „Prvé sedenie“ , Dojednané 8.2. ) Ťuknite si SEM.
    • ErikaU-R : bola v škole, riaditeľ nemal čas, ale dohodli termín stretnutia. V novom termíne dohodli všetko potrebné. Erika napísala :
      • Ahojte. Ako sme sa v utorok dohodli boli sme dnes za riaditeľom školy pánom Harabinom. Oboznámili sme ho s programom, ako ho navrhol Marián a ako sme ho predbežne odsúhlasili. V podstate sme sa veľmi rýchlo dohodli. Voči nami navrhovanému programu nie sú žiadne výhrady. Pevný, nemenný termín je 14.6 o 15:00. Predbežne sme ho ústne pozvali, s tým ,že prídeme ešte oficiálne s pozvánkou. Čo sa týka učiteľov p. Mičákovú, p. Kleina,  p. Kušníra na tých by snáď mal mať kontakt, pretože ich aj škola na nejaké ich akcie pozývala. Zajtra poverí sekretárku, aby sa na to pozrela. Dá mi vedieť snáď v pondelok, alebo neskôr, lebo v utorok začínajú písomné maturitné skúšky. Ostatné mená mu žiaľ nič nehovoria.
        Bolo by snáď dobré, keby sa rozoslal menoslov učiteľov na maily či náhodou niektoré triedy nemajú na niektorého z nich kontakt. Jedná sa o týchto učiteľov: Horňáková Alžbeta, Obyšovský Štefan, Notinová Katarína, Polcsányi Alexander, Bláhová, Hončarivova  Kveta - na ňu máme mailovú adresu.

    Dohodli sme ďalšie body :

      Výšku stravného sme dohodli na sumu 25€/osobu.

      Každá trieda si vytvorí vlastný „triedny fond“. Z tohto fondu si bude hradiť stravné pre „nízkorozpočtových spolužiakov“ pre pozvaných učiteľov, príspevok na tlač pozvánok, poštovné na odoslanie pozvánok, prípadne dopravu pre učiteľov (taxík). Výšku „triedneho fondu“ si každá trieda stanoví samostatne.

      Intenzívne hľadajte kontakty na ostatných spolužiakov. Telefón, ulicu číslo, mesto, štát. Tento mail a web číta cca 10% spolužiakov. Ostatných musíme informovať tradičnou papierovou poštou resp. telefonicky.

      Presný počet stravníkov potrebujeme mať jasný do 1.mája. (Je tam ešte maličká časová rezerva)

      Prípadne zistite požiadavku na diabetická stravu ako aj na vegetariánsku stravu.

Pre lepší prehľad zopakujem doterajší stav a program :

  1. Stretneme sa 14.6.2013 o 15:00 pred školou. Čakáme na opozdilcov max. 15.min.
  2. 15:15 Privítanie riaditeľa školy. Cca 7-10 min.
  3. 15:25 Príhovor predsedov tried (resp. zástupcov tried). Cca po 5 min. Teda 5x5=25min.
  4. 15:50 -16:00 Rozchod do tried.
  5. Posedím v triedach cca 20 min. Pofotíme sa, porozprávame. (16:20)
  6. Zájdeme na školský dvor a pofotíme sa všetci spolu, aj po triedach, po skupinkách. (C trieda chce isť aj do telocvične.) Cca 30 min.
  7. V škole sme max. do 17:00. (Školník nás stejne vyženie).
  8. Presun pešo do Hotelovej akadémie, cca 2 km, cca do 17:45. A súčasne prevoz učiteľov taxíkom z domu do HA.
  9. 18:00 prípitok. Stoly sú rozložené do tvaru písmena „U“ . V čele sedí učiteľský zbor (ak vôbec niekto). Prípitok prednáša najstarší z učiteľov, resp. všetci. Ak nikto, tak predsedovia tried (cca 3 slová).
  10. 18:05 sa podáva porciovaná večera. V cene 25€ môže byť aperitív, predjedlo, hlavný chod (aj dia aj vegetariánska), na stoloch nealko, ovocie, vína aj destiláty, káva. (Dohodneme cca množstva a druhy)
  11. Cca 18:30 prezentácia J.Sopko vo foyer. Pre záujemcov, časove neobmedzené. K dispozícii audiovizuálna technika + ďalšie stoličky.
  12. Cca 19:00 autorské čítanie z knihy D. Šimka vo foyer. Pre záujemcov, časové neobmedzené.
  13. Je možné zaradiť aj ďalšie body programu, ak bude záujem.
  14. Cca 19:30 premietanie triednych fotografií cca tých ktoré sú teraz na webe ( a pribudnú).
  15. Od rovnakého času sa môže púšťať reprodukovaná hudba, ako zvukové pozadie.
  16. Počas celého večera bude k dispozícii teplý a studený pult, ako samoobsluha, v množstve cca 50% účastníkov.
  17. Pre záujemcov môže byť k dispozícii aj bar.
  18. V hlavnej miestnosti po obvode „U“ stolov budú ďalšie stoly a stoličky. Môžu sa vytvoriť ďalšie  debatné skupinky.
  19. Budú k dispozícii aj ďalšie 3-4 salóniky (kapacita po cca 20-30 osôb), môžu sa vytvoriť aj separátne skupinky. Či podľa tried, alebo podľa žánru.  (Literárny krúžok, vedecká konferencia).
  20. Predpokladaný koniec 22:00. (Samozrejme, chorí, unavení...môžu odísť aj hocikedy skôr).
  21. Ak chceme okupovať Hotelovú akadémiu dlhšie, za príplatok (personálu) je možné neobmedzene.

Po sedení 5.3. v Čárde, sme sa ešte kontaktovali a padli ešte tieto návrhy:

  • GabiK : zistiť požiadavku na diabetickú a vegetariánsku stravu.
  • ErikaU-R: zvážiť či by sme neumožnili aj účasť partnerov našich spolužiakov. Napr. ak niekto príde s polovičkou z Kanady, tak aby partner nesedel na hoteli...atď. Ale tak isto aj pre domácich. Nakoniec pri stretnutí 5 tried, tak či tak bude stav, že sa 50% už nebudeme na seba pamätať, nebudeme sa poznať. Ak budú aj partneri, tak sa nebudeme poznať 55%.
  • OlinaO-R : chystá buletín. Má to byť zošitok, špirálou viazané listy s tablami a adresármi všetkých tried. Veľkosť A5. Má to byť ako pamiatka, aj ako praktická príručka, keby si chcel do nej niekto vpísať adresy, poznámky atď. Do tohto buletínu ešte potrebuje fotku z tabla D triedy. Mottá z pozdravov zo stužkovej, jednotlivých tried ako aj doplnené adresy spolužiakov. Donesie vzorové tlače na najbližšie sedenie.

NAJBLIŽŠIE STRETNUTIE 2. apríla

POZRITE SI EŠTE www.srobarka.sk

This is WhiteBlack Plone Theme